Followers

Sunday, September 11, 2011

Baju Raya Anak-Anak

Assalamu'alaikum wbt..
Ku panjatkan kesyukuran kepadaMu Ya Allah di atas segala nikmatMu dan kurniaanMu yang
tidak terhingga..
Alamak dah agak bersawang blog ni, tak buat entry baru..alhamdulillah, kita sudah berpuasa dan menyambut hari raya aidilfitri..dan sudah pastinya hujung minggu pada bulan ini akan dipenuhi dengan aktiviti rumah terbuka..tak kisah la yang dijemput atau yang menjemput..
Saya sempat menyiapkan sepasang baju kurung untuk anak-anak saya..sebenarnya saya buat 3 pasang, sepasang adalah untuk anak buah saya..bila buat baju setahun sekali nie, kene refresh kemahiran..he3, nasib baik menjadi..




baju kakak

baju adik


Saya juga jahitkan sedikit manik dan labuci pada leher sahaja...bukan main suka lagi..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...