Followers

Saturday, June 19, 2010

Handphone case

Salam..kalau entry sebelum ini handphone case saya tidak ada bunga, kali ini agak meriah dengan 'munga' sedikit..kisahnya bermula begini.. well semasa 'blogwalking' 2 minggu lepas saya 'terserempak' dengan 'crochet handphone case' yang ada bunga2 dalam blog orang lain..lepas tu search pulak semua pasal 'crochet handphone case'..menarik!..seteleh saya belek-belek, saya pun cubalah kait sendiri..ha inilah hasilnya..saya beli benang kait ni dua color je, biru dengan maroon..benang putih dan kuning tu saya memang ada lebih sikit..yang color maroon tu kecil sedikit, sesuai untuk saiz handphone kecil dan biasa..manakala yang color biru tu agak besar, sesuai untuk handphone besar seperti Nokia N series dan E series..bila kombinasi warna berlainan digabungkan, memang menambah seri pada handphone case nikan..handphone case ni saya jadikan GIVEAWAY dalam blogshop saya ..ha, sesiapa yang nak dapat handphone case ni secara PERCUMA, singgah la blogshop saya..



Berminat? Hubungi saya di 017-6227527 / e-mail : musbarina@yahoo.com / skype : musbarina...(",)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...